TÜRKİYE GOOGLEDA EN ÇOK HANGİ KELİMELERİ ARATIYOR ?



Google arama motoru üzerinde girilen kelimeler aslına bakarsanız birer aramadan çok daha fazlasını ifade ediyor. Google Arama Trendleri sayesinde insanların ilgi duyduğu olayların ne olduğunu da kolay bir şekilde öğrenebiliyorsunuz. Artık google dünyada en çok aranan kelimeleri kullanıcılarla paylaşmaya karar verdi bakalım ülkemiz en çok hangi kelimeleri aratmış :)


2018 yılında türkiyede genel olarak aranan kelimeler

1) Dolar
2) Soy Ağacı-edevlet
3) Dünya Kupası
4) e-müfredat
5) Seçim Sonuçları
6) Bedelli Askerlik
7) Yeşil Uzaylı

En çok aratılan kişiler

1) Mina Başaran
2) Arda Öziri
3) Ali Koç
4) Münir Özkul
5) Cenk Tosun
6) Timuçin Esen
7) Muhterem Nur

En çok aratılan dizi

1) Sen Anlat Karadeniz
2) Çukur
3) Ufak Tefek Cinayetler
4) Bir Zamanlar Çukurova
5) Erkenci Kuş
6) Jet Sosyete
7) Avlu

En çok aratılan yemek tarifi

1) Ziron
2) Mıhlama
3) Tiramisu
4) Pizza
5) Brüksel lahanası
6) Elma sirkesi
7) Vişne reçeli
Ar-themes Logo

KONULOJİ

LÜTFEN BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP ETMEYİ VE DEĞERLİ YORUMLARINIZI PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN İYİ GÜNLER DİLERİM ^_^

41 yorum:

  1. Ilginç sıralama gercekten

    YanıtlaSil
  2. bugüm bir sayfada daha vardı bu paylaşım...ziron çok ilgimi çekti hiç duymamıştım birazdan bakıp öğreneceğim kısmetse...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben google verilerinin yalancısıyım :D

      Sil
  3. Bugün bir yerde daha denk geldim bu paylaşıma, aranan kelimede başı çeken dolar olmasına şaşırmamak gerek :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden başkası nasıl yazmaya cüret eder kesin benden çalmıştır :D aleyküm selam...

      Sil
  4. Zironu ben ilk defa duyuyorum. Böyle yemek mi varmış ya hu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende hiç duymadım bunların hepsi amerikanın oyunu olabilir :D

      Sil
  5. bu listede googleye doların durumunu ve Timuçin Esenin şarkıları için çok girmiştim sanırsam benim sayemde bu listeye dahil oldu bu kelimeler :D

    YanıtlaSil
  6. ne ilginç bir ülkeyiz biz beya:))ama doların bir numarada olmasına hiç şaşırmadım:)

    YanıtlaSil
  7. Ziron ne diye arama yaptım google amcada bu post vesilesi ile :)

    Bizim sırın imiş meğer..Biz sadesini( taze yapılmış patile yufkayı rulo yap,küçük dilimle,tepsiye diz, sarımsaklı yoğurt dök,kızdırılmış tereyağı gezdir,misssss:) ) sabah kahvaltısında yeriz.

    YanıtlaSil
  8. rulo ev yapımı makarna gibi bişey yani yoğurtlu felan bende baktım da şimdi bi ara yapmak lazım :)

    YanıtlaSil
  9. Aslında bir yıl boyunca başımızdan ne geçtiyse bu aramalardan görebiliyoruz. Bir yılın özeti gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle ne boş boş şeyler aratılmış değilmi

      Sil
  10. E-DEVLET, SOYAĞACI İLE EN ÇOK ARAMA YAPILMIŞTIR.

    YanıtlaSil
  11. En çok da yemek tarifi listesi oldu dikkatimi çeken Zironu ilk defa duydum :) İlginç bir yemeğe benziyor. Dizilerde Çukuru bekliyordum en çok ama google yine bizi şaşırtıyor :)
    2018 yılında doların aratılmasına şaşırmadım.

    YanıtlaSil
  12. Dolar önemli tabii o yüzden sıralamanın başında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dolarları olanları ilgilendirir bizlerde ne araaaarrr ^_^

      Sil
  13. Google'da en çok arananlara Google Trends'de daha öne bakmıştım. En çok aranan kelimelerden bir tek "dolar" kelimesini aradım:) O da gayet normal ve beklenen aramaydı. Elma sirkesi neden bu kadar aranmış merak ettim doğrusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elma sirkesi çok faydalı diye biliyorum ortalama her evde vardır bizde var

      Sil
  14. Hiç kimse geçim derdini sorgulamamış, tek derdi dolar. E, o zaman ülkede işler tıkırında demek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ellerinde olmayan doları merak edenler çok ülkede :D

      Sil
  15. Futbol terimleri ve idda eksik kalmış bence liste normal değil...

    YanıtlaSil
  16. Ziron yemeği neymiş. Hemen bakayım. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  17. Zironu bende duymamıştım,ilginç googlede ilk sırada olması..elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  18. Ziron tarifini merak ettim şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoğurtlu ev makarnası gibi bişey bende ilk defa duymuştum ^_^

      Sil
  19. Blogunuzu yeni keşfettim. Gerçekten her konu ile ilgili bir yazı mevcut. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim adımızın hakkını vermeye çalışıyoruz diyelim ^_^

      Sil
  20. Brüksel lahanası görünce çok şaşırdım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kim aratıyor bende şaşırıyorum bunları. istatistiklerde oynama olabilir bunlar amerikanın oyunları 😂

      Sil
  21. Ben de bloglarıma beklerim :) Profil resminden ulaşabilirsiniz :) Teşekkür ederim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi ziyaret ettim çok beğendim sitenizi :)

      Sil