EĞLENCELİ SORULAR #2



   Eğlenceli soruları beğendiğiniz için çok teşekkür ederim önceki yazının cevaplarını verdikten sonra yeni sorulara geçelim. Önceki yazıda bulunan soruların linkine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. yeni sorular için kağıt kalemleri hazırlayın bence herkese kolay gelsin. 😊

CEVAPLAR:

1. soru cevabı: 33 yapıyor her kapakla yeni alınan şişelerin  kapaklarını da saymalıydınız.

2. soru cevabı: Her erkek kardeşin aynı tek kız kardeşi vardır. 
1 kişi kız + 7 erkek + anne ve baba = 10

3. sorunun cevabı: Aşağıdaki papatyanın kırmızı alanına ait yakın görüntüsüydü


4. Sorunun cevabını önceden paylaşmıştım örnek olması adına kuru kafaydı cevabı.


Şimdi yeni sorulara başlayalım 😊

YENİ SORUSULAR:

1. Mezarın başında bir kız ağlıyor. Mezarda yatanın annesi ağlayan kızın annesinin kayın validesi. Mezarda yatan, ağlayan kızın nesi olur?






2. Aşağıdaki sıralama bir kurala göre yazılmıştır soru işareti olan yere hangi rakam yazılmalıdır?






3. Aşağıdaki fotoğraf bir görüntünün çok yakınlaştırılmış halidir sizce bu fotoğraftaki nedir ?





4. Aşağıdaki stereogramda (diğer adıyla şaşı bak şaşırda) bir şeyin üç boyutlu görüntüsü sizce bu görüntü nedir?



Cevaplar bir sonraki yazıda verilecek kolay gelsin hepinize :)


Ar-themes Logo

KONULOJİ

LÜTFEN BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP ETMEYİ VE DEĞERLİ YORUMLARINIZI PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN İYİ GÜNLER DİLERİM ^_^

20 yorum:

  1. Uçak 😄 bir tek onu cevaplayıp kaçıyorum bu kez

    YanıtlaSil
  2. çok eğlenceli ama aynı zamanda bilgilendirici olmuş

    YanıtlaSil
  3. Sadece 3.soruyu cevaplıyayım o da bir bardak kulpu olabilir mi? Ayrıca 4.soruda benim gözler mi sıkıntılı gözlerim ağrıdı ama bir şey göremedim :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  4. Beyin yakıcı sorular :) İyice düşünmek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen özellikle şu mezar sorusu beni de başta çıldırttı :D

      Sil
  5. ben rahat bir zamanda yeniden geleyim. Üçüncüsü porselen demlik gibi

    YanıtlaSil
  6. 1- baba sanırım 3- porselen demlik gibi geldi
    2 ye kafa yoramadım şu an :))
    4 te hakikaten şaşı oldum ama birşey göremedim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babası değil ipucunu yorumlarda müfret hanıma yazdım ama şaşıda olmayın :)) cevaplar yarın geliyor :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. evet doğru kimseye söylemeyin :))) cevabınız da sanki; "matematik dediniz mi ben her türlü yaparım nokta, o kadar." dermiş gibi olmuş :))

      Sil
  8. Böyle sorularda hiçbir zaman iyi olmadım.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aranızın iyi olduğu sorulardan da yazabilirim nasıl seviyorsunuz görsel sorular da sorabilirim

      Sil
  9. kız babasına ağlıyor ...sıradaki sayı 79

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızın babası yaşıyormuş, kız başka birine ağlıyormuş :D sayı doğru ama :)

      Sil
  10. mezardaki babası değil. ipucu vereyim mezarda yatan bir bayan diyim :) cavapları yarın yayınlarım zaten

    YanıtlaSil
  11. aynen baba da olabilir soru normalde dergide şıklı olarak vermişlerdi ama şıklara babayı koymamışlardı. ben şıksız sorunca cevabın baba olma olasılığı da dahil olmuş oldu benim hatam şık yazmalıydım yoksa dediğiniz gibi baba da oluyor. çoooook özür dileriiiimmm :)

    YanıtlaSil