EN POPÜLER 10 KİTAP


Son yılların en çok okunan ve en popüler kitaplarının yer aldığı, herkes okuduğu bir kitap listesi sunuyorum.




Fi - Azra Kohen 



Aşk-Elif Şafak 



Bin Muhteşem Güneş – Khaled Hosseini



Hayvanlardan Tanrılara Sapiens – Yuval Noah Harari



Bülbülü Öldürmek – Harper Lee



Dönüşüm – Franz Kafka



Aylak Adam – Yusuf Atılgan



Satranç – Stefan Zweig



Kardeşimin Hikayesi – Zülfü Livaneli



Kuyucaklı Yusuf – Sabahattin Ali



Otomatik Portakal – Anthony Burgess


Ar-themes Logo

KONULOJİ

LÜTFEN BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP ETMEYİ VE DEĞERLİ YORUMLARINIZI PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN İYİ GÜNLER DİLERİM ^_^

15 yorum:

  1. Çok güzel bir liste olmuş. 👍

    YanıtlaSil
  2. Satrançı okumuşum tek popülerlerle pek işim yokmuş 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes seviyo, bizde sevecez diye bişey yok ya 😊

      Sil
  3. tercihim otomatik portakal,sapiens ve fi..daha okumadım ama okumayı düşünüyom,elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. otomatik portakal gerçekten ben beğendim 👍

      Sil
  4. Elif ve livaneli okudum.digerlerini ise not aldım teşekkürler harika seçkiler icin

    YanıtlaSil
  5. Bazılarını okudum ve okuduklarımı da çok sevdim... Okumadıklarımı da ileride okurum umarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamanınız olursa bakın illaki birisini beğenirsiniz :)

      Sil
  6. okuduklarım var, okumadıklarım var.Güzel bir liste.Ben bu sene klasikleri okuyacağım ,diye niyetliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen benim de dünya klasiklerinden baya bi var okumam gereken

      Sil
  7. Dönüşüm, Aylak Adam, Satranç, Kuyucaklı Yusuf ve Otomatik Portakal okuduklarım arasında. Bülbülü Öldürmek ise okuyacaklarım arasında. Sağlam birlikte olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallah size ben de kuyucaklı yusuf u okuyacam da işte ismi hoşuma gitmedi içimden okumak gelmiyo halbuki sabahattin alinin kitapları da çok güzel olur ama isim için kitap ayırt eder oldum :)

      Sil
  8. Otomatik Portakalı sipariş verdim. Bakalım :)

    YanıtlaSil