MUTLAKA İZLENMESİ GEREKEN FİLMLER


Severek izlediğim 5 filmi kesin izlemeniz gerektiğini düşünüyorum hepsi harika filmler. Pazar akşamı ailenizle çok rahat izleyebileceğiniz senaryo olarak tatmin eden ve imdb puanları çok yüksek olup herbiri yıllardır tahtını koruyan başyapıtlardır. Hemen listemizi paylaşıyorum iyi seyirler dilerim.


ESARETİN BEDELİ (1994) İMDB: 9,3





CAN DOSTUM (2011) İMDB: 8,5





FORREST GUMP (1994) İMDB: 8,8





YEŞİL YOL (1999) İMDB: 8,5





AKIL OYUNLARI (2001) İMDB: 8,2



Ar-themes Logo

KONULOJİ

LÜTFEN BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP ETMEYİ VE DEĞERLİ YORUMLARINIZI PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN İYİ GÜNLER DİLERİM ^_^

15 yorum:

  1. harikasınız hemen notlarımı aldım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Hepside izlediğim güzel filmler...

    YanıtlaSil
  3. Hepsi kült olmuş, klasikleşmiş filmlerdir. IMDB puanlarından izlenilebilirliği yansımaktadır.

    YanıtlaSil
  4. Öneriler için teşekkürler , belki hafta sonu bu alternatiflerden birini değerlendiririm :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsini de izledim ve aynı fikirdeyim. Hepsi 5 yıldız👍

    YanıtlaSil
  6. Hepsini izledim ama esaretin bedeli filmini pek sevemedim ağır bir film... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  7. Öneriler için tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. Harika flimleri tavsiye etmişsiniz " haftasonu flim tavsiyesi" olarak not aldım

    YanıtlaSil
  9. Hiçbirini izlemedim herhalde. İzlediysem de hatırlamıyorum. Nedense film ve kitapları anımsayamıyorum ben yıllar sonra. :(

    YanıtlaSil
  10. Ikincisi haric hepsini izledim cok güzel filmler .

    YanıtlaSil
  11. yeşil Yok.. Kaç kez izlediğimi hatırlamıyorum. Her izleyişimde aynı hislerle izledim hiç sıkılmadan. Bazı filmler iz bırakıyor.

    YanıtlaSil
  12. Akıl Oyunlarını izlemek bir türlü nasip olmadı bana ya...
    Yeşil Yol ve Forrest Gump favorilerim arasındadır her daim.Güzel bir liste olmuş gerçekten önerilerinize sağlık😊🙏🏻

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler Imdb puanları yüksek olduğu için tüm filmleri daha önce izlemiştim. Benden de bir tavsiye Okja filmini mutlaka izleyiniz

    YanıtlaSil
  14. Aralarından en sevdiğim Yeşil Yol. Sürükleyici bir film ve insanın içinde bir duygu karışımı yaratıyor. güleyim mi,üzeleyim mi, korkayım mı derken bakmışsınız ki son :D

    YanıtlaSil