SİTE AÇMAYA NASIL KARAR VERDİM?


Öncelikle Furkan YETEK kimdir oradan başlayayım daha sonra konu konuyu açar zaten...
Furkan yıllar önce İnsana Davet sitesini açmış, profesyonel kamerası ile  fotoğraflar çekip sitesindeki yazılara eklerdi. Akşamları ise içindeki manevi insanı yazılarda konuştururdu. Sanırsam o zamandan kalan bir şey olsa ki halen akşamları yazısını paylaşıyor. Huylu huyundan vazgeçmiyor galiba :)

Tabi Furkan o dönemlerde kendisine ait sitesi olan tek arkadaşımdı. Akşamları kendisinin yazdığı yazılar hakkında konuşurduk veya akşamları bana heyecanlı bir şekilde mesaj atardı yeni yazımı paylaştım lütfen bi baksana nasıl olmuş derdi. Biz sürekli bu şekilde uzaktan sohbet ederdik. Bir süre sonra Furkan bana sen de site açsana senin de kendine göre tarzın var yapabilirsin demişti. Ben de çok oralı olmadım. Uzun süre sonra ben de bir site açmaya karar verdim. Siteyi açtım sonra geri kapattım. Sonra bir tane daha açtım onu da kapattım. Ben de iş batırma konusunda baya iyiymişim şimdi fark ettim 😄 fakat şu anda Konuloji var artık bu site önceki tecrübelerim sayesinde daha güzel olduğunu düşünüyorum öncekiler gerçekten çok kötüydü acemiliğimi orada attım. 

İyiki Furkan bana site aç demiş iyiki de açmışım. Sizlere yemin ederim ki hani yorum atıyorsunuz ya o kadar çok mutlu oluyorum ki anlatamam ailem çok uğraşıyorsun bu işle para kazanıyor musun bari diyorlar. Bilmiyorlar ki sitemde reklam bile yok 😄
Bu işin para işi olmadığını Furkan öğretti bana bende zevkine yapıyorum sanırsam önceki siteleri sadece para kazanmak için açmıştım o yüzden çok tutmadı kapattım. Zaten hangi sektörde olursa olsun bir işi sadece para kazanmak için yapınca o iş baştan kaybediyor. Allah, inşallah uzun ömürler verir bende yazmaya devam ederim. Bende bu kadar emeği olan Furkan'a kuru kuru teşekkür edip geçmek istemiyorum. Zaten çoğu arkadaşımız onun sitesini de biliyor ama ben aşağıya onun site hakkındasını paylaşayım sizlerde severseniz onu da takip edersiniz. Buraya tıklayarak sitesine gidebilirsiniz. Sevgiler saygılar efendim...




İNSANA DAVET SİTESİ HAKKINDA:

Biz sadece Müslümanlık için yazıyoruz bunları... Nasıl ki yazdıklarımızdan bir şey öğrenilirse bunu bir kişi bile öğrense biz amacımıza ulaşmaya başladık demektir. Tebliğ etmeye gayret ediyoruz, edeceğiz... Hakkımızda kısmına çok şey yazmak istiyorum ama kısa ve öz en iyisi...

YAZAR HAKKINDA:

Kasım 1995'te İstanbul/Fatih'te dünyaya gelen, memleketi Erzincan olan Furkan YETEK, ilkokul, ortaokul, lise ve üniversiteyi memleketi olarak gördüğü Tokat'ta okumuştur. Tokat Gazi Osman Paşa Üniversitesi' nde İşletme bölümü mezunudur.

2014 Yılında içindeki duygu ve düşünceleri aktarmak için İnsana Davet blog sitesinde deneme yazıları yazmaya başladı. Burada ki yazılarına devam ederken kendi arkadaş grubu ile amatör olarak bir kaç kısa ve bir tane uzun filmde oynadı.

Furkan YETEK, Temmuz 2018 itibari ile nişanlanmış, çok mutlu bir birlikteliği vardır. En kısa zamanda da Allah nasip kısmet ederse düğünü olacaktır. Şu an bu kısma; evli ve çocuklu yazmak isterdik ama nasip olursa o da bir gün yazılır.

                                                                                            
         Selam ve Dua ile... Furkan YETEK

Ar-themes Logo

KONULOJİ

LÜTFEN BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP ETMEYİ VE DEĞERLİ YORUMLARINIZI PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN İYİ GÜNLER DİLERİM ^_^

22 yorum:

  1. Ikinize de başarılar dilerim
    Takipteyiz

    YanıtlaSil
  2. Dostum mutlu ettin beni, iyi ki blog dünyasına giriş yaptın. Bir girdin pir girdin :)... Dostluğumuz daim olsun inşaallah... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallah Furkan bey mübalağa ediyorsunuz ^_^ sizin kalitenizin yansıması bu site diyelim ;)

      Sil
  3. Konuloji... Siteniz ilgimi çekmişti zaten ve takibe almışım da. Ne iyi yapmışsınız da yeniden blog açmışsınız. Şu sarı renk var ya, içimi açıyor. Benim burcumun ve Güneş'in rengi. Enerji dolu. İyi düşünmüşsünüz... Furkan'ı tanıyorum.İyi, dürüst bir oğlum. İnancına bağlı ve bu doğrultuda paylaşımlar yapıyor. Diğer yazılarını da okumak istiyoruz. İki arkadaş olarak, ikinize de başarılar dilerim. Sevgilerimle. Ece ablanız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ece ablam çok teşekkür ederim çok sağolun sarı benim de içimi açıyor 😊

      Sil
  4. Başarılar dilerim,takipteyim :) Beklerim hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ^_^ben tüm blog yazarı arkadaşlarımın sitelerini okuma listesinden topluca açıyorum bi 50-60 tane sayfa oluyor buna rağmen paylaşım yapan çoğu arkadaşımın yazdıklarına yetişemiyorum

      Sil
  5. Furkan Yetek ile beraber hareket ettiğiniz bilmiyordum yeni öğrendim içeriğiniz sayesinde umarım daha iyi yerlere gelirsin daha kendini geliştirecek olduğun bir çok eksiğin var tema ile başlayabilirsin :) kullandığın tema harika fakat renk tonları çok itici duruyor en azından benim bakış açım böyle eline sağlık başarılarının devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yorumunuz için. renk konusunda tavsiyeniz nedir bir de site de bir çok eksik var demişsiniz söylerseniz hemen düzeltirim benim için de çok iyi olur. Ben fark edemedim sanırsam :)

      Sil
    2. renk olarak birbirine uyumlu fontlar kullanabilirsiniz siyah ve beyaz gibi. eksikleriniz seo uyumu vs. analiz ederek siteniz sorunları tespit edebilirsiniz.

      Sil
    3. renklerin dışında söyleyecekleriniz varsa yapayım hani bir çok eksik var demiştiniz. Biraz daha detaylandırın ki yapayım yoksa şuan renkler dışında birşey anlamadım :)

      Sil
  6. Blog benim için de müthiş keyifli bir hobi.. İyi ki yapmışım dediğim şerlerden biri.. Başarılar iyi çalışmalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Çok iyi hikayen var :) kendimi buldum giriş kısmında

    YanıtlaSil
  8. güzel anlatılmış bir abim var orada valla tebrikler :))

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle bu işi yaparken ilk düşüncenin para olmadığını okumak beni gerçekten mutlu etti. Çünkü bir çok kişi daha blog açmadan nasıl para kazanırım derdine düşüyor. Oysa bilmiyorlar ki gerçekten kaliteli bir bloğa sahip olduktan sonra ve kaliteli içerikler ürettikten sonra parada kazanmaya başlayacaklar.

    Furkan gibi bir arkadaşın olduğu için bence çok şanslısın. Sana blog açma konusunda öncülük etmiş. Her ikinize de başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen gerçekten durum bu millet hemen site açayım para kazanayım dersinde ama yanlış yapıyorlar işte

      Sil