8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNDE TAKSİMDE YAŞANANLAR (EZANA ISLIK)



  8 mart kadınlar dedikleri bir gün işki ömür boyu bir kadına saygılı davranmak lazım. 8 martta eşlerine çiçek alırlar ertesi gün çayımı doldur derler. Bu iş bu kadar basit değil artık dünya saygılı olma ve haklara sahip çıkma dünyası. Bu durum çok eskiden de vardı ama halk yine cahil davranmayı tercih etti yoksa peygamber efendimiz (s.a.v)  "Kadınların haklarını yerine getirme husûsunda Allâh'tan korkunuz! Zîrâ siz onları Allâh'ın bir emâneti olarak aldınız." şeklinde sözü var kadınların aciz ve yetersiz görüldükleri diri diri gömüldükleri dönemlerden İslam kurtardı dinimiz çok güzel ama bunu insanlar uygulamayınca herkes birbirine zulmediyor kötü insanların sayısı artıyor. Yoksa İslam aynı İslam. kötü davranışlı müslüman var bu İslamın suçu değil.



  Onun dışında İslam kısmını geçelim. İslama inanmayanlar içinde aynı şeyler geçerli kadına her zaman güzel davranmak saygılı olmak onun sorumluluklarının yarısını üstlenerek yükünü hafifletmek sadece eşinin değil tüm aile bireylerinin görevidir. Bir Fatih Sultan Mehmeti de bir anne yetiştirdi acımadan katliam yapan katilleri de bir anne yetiştirdi. Demekki kadına ne kadar değer verip onunla ilgilenilirse o kadın da evladına ilgili olacaktır. Kadınlar bir nesil yetiştirme konusunda başrol oynarlar kadınlara sahip çıkılmazsa kaliteli insanlar yetişmez ülke gelişmez her şey kadınla başlar. Kadın her toplum için en önemli varlıktır. Yahudilikte bile bayanlar erkek yahudilerden daha üstündürler. Şimdi kadın için fikirlerimi ve gerekli konuşmayı yaptım.

 Gelelim asıl konumuz olan 8 mart akşamı taksimde ne olmuş? Bunu anlatmak istiyorum. Tamam kadın hakları için yürüyüş olabilir pankartta açılabilir ama bir araya gelip polise zorluk çıkarıyorlar.


 İnsan fikirlerini pankartlara yazıp yürüyüşünü de yapabilir bundan da bahsettim. Ama aşağıdaki pankartların ne edebi var ne de bir kadının elinde tutacağı bir yazı olabilir. Gerçekten şuan paylaşmaktan bile utanıyorum ama gerçekleri göstermek istiyorum.




 Tüm bunlar yetmezmiş gibi kendilerine de hakaret ediyorlar. Aşağıdaki fotoğraftaki yazıyı hangi akılla yazmışlar çözemedim insan kendisine hakaret eder mi?


 Tamam hadi onu da anladık yılın şeyi sensin ama aşağıdaki fotoğraf daha enteresan elinde silahı olan bir kadının fotoğrafını kullanmak nedir?


 Şimdi tüm bunları kadın hakları, saygı duyulmak, özgürlükçü olmak, 8 martı kutlamak ve hak aramak adı altında yapılırsa sizi kim dikkate alır? Kadına kim saygı duyar? Bu yürüyüşün ne amacı kalır? Haklıyken haksız duruma düşmek bu olsa gerek yada planlanmış amaçları farklı olan insanların yaptığı bir yürüyüş olarak görürüm kimse kusura bakmasın. Şimdi aşağıya video ekleyeceğim lütfen onuda izleyin ezan okunmaya başlayınca daha fazla gürültü yapıp ıslık çalmaya başlıyorlar gerçekten grubun toplanma amacıyla hiç alakası olmayan davranışlar izledim gerçekten şok oldum.


 Ülkemizde anlam veremediğim daha bir çok konu var. Sanırım bu şekilde yapılırsa muasır medeniyet seviyesine ulaşmak çok kolay olacağını sanıyorlar. Yukarıdaki pankartları tutanlara sorsanız en Müslüman, en Atatürkçü, en devlet sever ve en milliyetçi kendileridir. Ne diyelim Allah bizlere yardım etsin önce kendimizi düzeltelim biz düzelirsek herkes düzelir diyerek son sözümü söyleyip konuyu burada bitireyim. Bu yazıyı okuyan arkadaşlarımıza da çok teşekkür ederim umarım yanlış anlaşılmaları önleyecek şekilde en başta kendi fikrimi açıkça ortaya koymuşumdur umarım. Teşekkür ederim bu yazıyı okuyanlara sabredenlere yorum atanlara iyiki varsınız ^_^

Ar-themes Logo

KONULOJİ

LÜTFEN BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP ETMEYİ VE DEĞERLİ YORUMLARINIZI PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN İYİ GÜNLER DİLERİM ^_^

2 yorum:

  1. Islık olayını duymamıştım, hiç olmamış,çok kötü olmuş.Bazen bazı şeyleri yapmayı beceremiyor, haklı iken haksız duruma düşmeyi gayet iyi beceriyoruz.Pankartlar daki yazılara inanamadım.kadın emeği, özgürlüğü, hakları böyle savunulmasın..

    YanıtlaSil
  2. Bu olayı gördüm ve ezana yapılan saygısızlığı kınadım. İnancın olmaya bilir ama her ne din olursa olsun saygı duyulmalı. Pankartlar çok kötü olmuş ya:( Kadın olmak çok zor gerçekten. anlatmakla bitmez. Daha farklı pankartlarla akılda kalınabilinirdi.

    YanıtlaSil