AŞK ROMANLARI EN SEVİLENLER


Kitapsever, romantik okuyucularımız için harika bir listeyle karşınızdayız. Türk ve dünya edebiyatının en çok okunan aşk kitapları listesinde, keşke ben de böyle bir aşk yaşasam diyeceğiniz hikayelerle karşılaşacaksınız. Karşınızda mutlaka okunması gereken, en iyi ve en güzel aşk kitapları...

Kürk Mantolu Madonna – Sabahattin Ali



Senden Önce Ben – Jojo Moyes



Aşk-ı Memnu – Halit Ziya Uşaklıgil



Uğultulu Tepeler – Emily Brontë



Yüreğim Seni Çok Sevdi – Canan Tan



Beyaz Geceler – Fyodor Dostoyevski



Ar-themes Logo

KONULOJİ

LÜTFEN BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP ETMEYİ VE DEĞERLİ YORUMLARINIZI PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN İYİ GÜNLER DİLERİM ^_^

9 yorum:

  1. 1 ve 3ü biliyordum, diğerlerine de bir bakalım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz geceler de güzel kitap onu okumuştum ben dostoyevski çok seviyorum tavsiye ederim. Listeye özellikle yerli yazarları eklemeye çalıştım :)

      Sil
  2. Bu tarz listelerinizde keiter ne bazen merak ediyorum 😊 kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitabın kendi kategorisinde çok satıyor olması uzun süredir piyasada okunan kitap olması ve okuyucu yorumlarının olumlu olması :) ortalama bunları sağlıyorsa sitede paylaşmaya karar eriyorum bazen kendi okuduklarımı da paylaşıyorum tabi bu koşulları sağlayan bir çok kitap var ama ben 6 tanesini paylaşmışım sonuçta uzun zaman buralarda paylaşım yapmayı düşünüyorum listenin tamamını da zamana yaydım sonra içerik sıkıntısı yaşamak istemiyorum diyelim ^_^ diğer listelerde de bazen listelerin kısa olduğundan bahseden olmuştu evet hak veriyorum kısa oluyor ama uzun vadede elimden geldiğince içerik paylaşmaya çalışıyorum listede eksik olduğunu düşündüğünüz kitap varsa yorum atın illaki ben bir sonraki listelere eklerim :)

      Sil
  3. çok güzel bir liste olmuş...teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. İki tanesini okudum üç tanesi sırada olmayan bir tane var :) Güzel bir liste olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Hoş bir liste olmuş. "Gurur ve ÖnYargı" (Pride and Prejudice) de sanki bu listede olsa iyi olurmuş. Hem kitabı hem filmi inanılmaz ilgi görmeye devam ediyor. Her şeyin sanallaştığı bu çağda gerçek aşkı anlatan tüm yapımlar ve eserler çok değerli. Paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. İki tanesini okudum ikisinin de sonu hüzünlü bitti :( Diğerlerini not aldım fakat onların da mutlu sonla bitmediğini biliyorum. Okumadan da olmuyor tabii ki :)

    YanıtlaSil