BU SORULAR SİZİ ZORLAYACAK ! #5

konuloji görsel mantık soruları
Mantık Soruları


  Geçen haftaki soruları çözmek isteyenler buraya tıklayarak ulaşabilirler. Öncelikle eski soruların cevapları verelim daha sonra da yeni soruları soracağım.

DUYURU: Herkesin daha düzenli takip edilebilmesi adına  artık eğlenceli sorular serisi her pazar günü yayınlanacak bilginiz olsun efendim.

CEVAPLAR:

1- İlk hapı alırsınız (1) otuz dk geçer 2. yi almış olursunuz son otuz dakıkada da 3. yü alarak 1 saatte tüm ilaçları alırsınız
2- 12 ayda 28 gün vardır :)
3- Şekildeki nesne steteskoptu


4- Stereogramın cevabı şekildeki gibi bir ejderhaydı.



YENİ SORULAR:

1- Aşağıdaki görselde soru işareti yerine kaç yazılmalıdır?



2- Aşağıdaki görselde bulunan kovalardan hangisi ilk dolar?



3- Aşağıdaki fotoğraf bir görselin çok yakınlaştırılmış halidir. Sizce bu nedir?

 

4- Klasik olarak soruyoruz artık bu soruyu stereogramı bulunuz bakalım bu hafta ne göreceksiniz ? 😊


Ar-themes Logo

KONULOJİ

LÜTFEN BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP ETMEYİ VE DEĞERLİ YORUMLARINIZI PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN İYİ GÜNLER DİLERİM ^_^

4 yorum:

  1. 9
    4
    Dişlik takmış ağız
    Geyik yada at.

    YanıtlaSil
  2. 1) 9
    2) 1
    3) hiiiç anlayamadım tahminlerim şöyle ki çöp kutusu , korku tüneli kapısı :P gibi
    4) çaydanlık gibi bişey resmini çizerdim gördüğüm şeyin ama buraya ekleyemiyorum ki :P
    iyi günler

    YanıtlaSil
  3. 1. 23
    2. 4
    3. Diş Kalıbı
    4. Oturan bir adam

    YanıtlaSil
  4. Stereogramda sanırım bir balık gördüm.

    YanıtlaSil