EN İYİ DC COMİCS FİLMLERİ


  Amerikan çizgi roman endüstrisinin Marvel Comics'le birlikte dominant şirketlerinden olan DC Comics geçmişten günümüze beyaz perdeye aktarılan uyarlamalarıyla da çok konuşuldu. Biz de sizler için bu evrenin en sevilen filmlerini derledim

Batman (1989)



V For Vendetta (2005)



Superman Dönüyor (2006)



Kara Şövalye (2008)



Gerçek Kötüler (2016)



Wonder Woman (2017)



Adalet Birliği (2017)



Aquaman (2018)



Ar-themes Logo

KONULOJİ

LÜTFEN BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP ETMEYİ VE DEĞERLİ YORUMLARINIZI PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN İYİ GÜNLER DİLERİM ^_^

4 yorum:

  1. 1989 da batmen olmuştuk 13 yaşındaydım

    YanıtlaSil
  2. Batman unutulmazlar arasında. Benim çocukluğumun en güçlü kahramanı olurdu kendileri. Çok severdim. Şimdi görünce duygulandım. Hey gidi dedim.

    YanıtlaSil