EN İYİ ANİMASYON FİLMLERİ



 En iyi animasyon filmlerini izlediğimiz her an çocukluğumuza döneriz. Animasyon filmleri özellikle de çizimleriyle bizleri şaşırtmayı başarıyorlar. Yeniden çocukluğunu yaşamak isteyenler için son 25 yıla ve öncesine de damgasını vurmayı başarmış animasyon filmini huzurlarınıza getiriyoruz. İşte karşınızda en iyi animasyon filmleri listesi


6 Süper Kahraman (2014)



Rio (2011)



Baykuş Krallığı Efsanesi (2010)



Rango (2011)



Megamind (2010)



Kung Fu Panda (2008)



Çılgın Hırsız (2010)



Ratatuy (2007)



Ejderhanı Nasıl Eğitirsin (2010)



Yukarı Bak (2009)



Wall-E (2008)



Oyuncak Hikayesi 3 (2010)



Madagaskar (2005)



Arabalar (2006)



Buz devri (2002)


Ar-themes Logo

KONULOJİ

LÜTFEN BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP ETMEYİ VE DEĞERLİ YORUMLARINIZI PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN İYİ GÜNLER DİLERİM ^_^

5 yorum:

  1. Bazıları hiç unutulmuyor...

    YanıtlaSil
  2. Bazılarını bizim ufaklıkla birlikte izledik. Diğerlerini de not alacağım.

    YanıtlaSil
  3. Verdiğiniz listenin yüzde yetmişini izlemişim. Animasyon filmleri artık uzun bir süredir sadece çocuklara hitap eden filmler değil. Yetişkinler için de çok kaliteli animasyon filmleri yapılıyor. Makalemizde paylaştığınız filmler Denizli meleklerimi yakın zamanda izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. bayılıyorum animasyonlara kızım doğduğundan beri takipteyim sinemalara giderdik birlikte ben ondan çok gülerdim birçoğunu seyrettim ben bunların...

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi seçimler, baykuş krallığı dışında baktım hepsine. İnanılmaz aile 1-2 de harika.

    YanıtlaSil