EĞLENCELİ SORULAR #3

    

    Kaldığımız yerden devam  ediyoruz sevgili okurlar. Şu mezarda ağlayan kız sorusu beyin yaktı ben paylaşmadan önce okurken bile zorlanmıştım. ^_^  Bu haftaki sorularda yine sizleri zorlayabilir güzel bir şekilde beyin jimnastiği yapıyor olarak düşünmek lazım. 😃 Geçenki sorulara buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz ve cevaplarını da paylaşayım hemen daha sonra da yeni soruları yazayım.


CEVAPLAR:

1. sorunun cevabı: Mezarda yatan ağlayan kızın halasıydı.

2. sorunun cevabı: Sayı dizisindeki soru işaretli yere 79 gelecekti. Yan yana olan iki sayının toplamı sağ tarafa yazılarak hesap ediliyordu

3. sorunun cevabı: Kahve fincanı kulpuydu  Kırmızı alanla gösterilen kısım. çoğu kişi bilmiş :)


4. sorunun cevabı: Stereogramın üç boyutlu görünüşü bir uçaktı.



YENİ SORULAR:

1- Aşağıda bulunan görselin solundaki kulenin üstten görünümü hangisidir?




2- Aşağıdaki işlemin sonucu kaçtır?




3- Aşağıdaki fotoğraf neyin çok yakınlaştırılmış görüntüsüdür?




4- Aşağıdaki stereogramda neyin üç boyutlu görüntüsü gizlidir?



Önceki sorular için değerli yorumlarıyla sitemizi şenlendiren herkese çok teşekkür ediyorum ilgilerinden dolayı. Yorumda bulunan bloggerlarımızın isimleri... ❤️

UZMANATÖR
SİBEL
FURKAN YETEK
YURDAGÜL ÇELİK
MÜFRED
SAADET USLU
OYTUNLA HAYAT
YEŞİMLE HER TELDEN
BEYDA'NIN KİTAPLIĞI
BABAANNEMİN TAKVİMCİĞİ

Ar-themes Logo

KONULOJİ

LÜTFEN BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP ETMEYİ VE DEĞERLİ YORUMLARINIZI PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN İYİ GÜNLER DİLERİM ^_^

13 yorum:

  1. 1 A

    2 -11

    3 analog saat göbeği

    4 streogramdaki şeyin ne olduğunu bilmiyorum kii ama ben anlamadım ne olduğunu hiç bu arada pc den girince stereogram tetrisin linkini atayım sevenler oynasın arada takılıyorum ben de kapışırı :P

    http://www.hidden-3d.com/games_stereogram_tetris.php?comment_show=1


    bi deee telefondan stereogram görmek çok zor bi de benim gibi gözlük kullananlar gözlüksüz baksın ben hiç gözlükle göremedim daha :P ama ne uzun ve lüzumsuz oldu bu yorum :P affola

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk defa böyle bi oyun oynadım :D puanım 40 iyi mi bilemiyorum :) sizinki kaç oluyo söyleyin bakem :D

      Sil
    2. şimdi bir baktım 50 yaptım ciddi bi konsatrasyon gerekiyor artı ben tetriste hiç iyi dğeilimdir ki :) stereogram tamam da :P

      Sil
  2. 1. sorunun cümlesini bile tam anlayamaıyorum soruda bir hata mı var ben de mi bir sorun var bilemedim...işlemin sonucu 25 mi acaba...şu 3 boyutluları niye göremiyorum ben ya gözlerimde birşey mi var ki...eğlenceli sorular için teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. soruda solda yuvarlak halkalar üst üste duruyor. Onlara yukarıdan baksanız nasıl bir görüntü olurdu onu soruyorlar. işlemin sonucu 25 değil malesef. Şaşı bak şaşır nasıl görünür yazıp biraz internette anlatanlar vardır görmeye başladıktan sonra eğlenceli oluyor :)

      Sil
  3. diğer cevaplarınız için bir şey demeyeyim ;) ama 3. soru kuyu makarası değil başka da birşey söylemiyim ilk günden :)

    YanıtlaSil
  4. 1. A
    2. -11
    3. Saat göbeği
    4. Van Gogh portresi

    Keyifli etkinlik. Cevapları merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallahınız var ama 4. soruda nazar değdi sanırsam 😄

      Sil
  5. D şıkkı değil onu söyleyeyim ^_^ 25 de değil ya "yine yanlıştır" demeniz beni benden aldı yemin ederim tüm cevapları yazasım var size. haftaya matematiksel soru yazmayacam hatta soruları siz hazırlayın ben yayınlayayım 😂

    YanıtlaSil
  6. matematik konusuna iddialı bir giriş yapıyorum ve 2. sorunun cevabı -11 diyorum..

    YanıtlaSil
  7. ama ablam şimdi görüntüde yuvarlak halkalardan yapılmış kulenin yandan görünümü verilmiş. Soru da diyoki bu kuleye tepeden baksan nasıl görünürdü. Hemen anlatmaya çalışayım yazı yazıda ne kadar anlatılabilir bi görsel bilemiyorum :) şöyle düşünelim en üstte turuncu yuvarlak var hemen arkasında aynı boyda mor yuvarlak var üstten bakınca 2. sıradaki mor yuvarlak ve 3. sıradaki küçük yuvarlak görünemeyecektir. 4. mor yuvarlak biraz büyük olduğu için en öndeki turuncu yuvarlağın dışını çevreleyen mor çember gibi gözükür ve 5. olan en alttaki turuncu yuvarlakta 4. yuvarlaktan azıcık büyük olduğu için çok ince bir şekilde en dışta turuncu çember varmış gibi gözükür. güzel anlattım inşallah ^_^

    YanıtlaSil
  8. hmm.. anladııımm aynen aralıklar aynı çizilmi biraz daha geniş çizmeleri lazımdı katılıyorum. Müfred hanım siz varya gerçekten çok iyisiniz aslında çok ince şeyleri baya kolay yakalıyorsunuz bu işlerde maşallaahhh 😊👏👏

    YanıtlaSil